Returnarea produselor

Este ok să te răzgândești și la noi ai 90 de zile calendaristice de la livrarea comenzii pentru a face asta. Mai mult, îți oferim returul gratuit.

Atenție! Nu se pot returna produse perisabile care au fost desigilate sau produse expirate. Pentru produsele neperisabile returul nu se acceptă dacă produsul a fost folosit și nu are defecte de fabricație / garanție.
Suplimente / produse medicinale veterinare desigilitate.

Retur prin curier

Cum înregistrezi un retur?

Este foarte simplu:

  • Autentifică-te în contul tău;
  • Mergi la secțiunea retururile mele;
  • Apăsa pe butonul “Cerere nouă”;
  • Selectează comanda din componenta căreia face parte produsul pe care vrei să-l returnezi;

Beneficii Abonament

  • După ce s-a deschis formularul de retur, alege produsul și cantitatea pentru care vrei să faci retur;
  • Alege motivul care te-a determinat să faci returul (nu este obligatoriu, însă ne-ar ajuta să înțelegem cum ne putem îmbunătăți serviciile);
  • Verifică informațiile de contact pentru a te asigura ca serviciul de curierat te poate contacta și are adresa corectă de ridicare a coletului;
  • Alege metoda de rambursare;
  • Nu uita să citești și să confirmi că ai citit și ești de acord cu termenii și condițiile, prin bifarea căsuței;

Beneficii Abonament

  • Asigură-te că produsul este ambalat corespunzator și gata de transportat.

Cât durează finalizarea unui retur?

Din momentul în care ai finalizat fișa de retur, termenul de soluționare este de 14 zile calendaristice.

Curierul se va prezenta la adresa indicată de tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.

Asigură-te că produsul este ambalat corespunzator și gata de transportat.‎

Cum verifici statusul unui retur?

Dacă vrei sa verifici statusul returului tău, intră în contul tău la secțiunea “Retururile mele”.

Retururile sunt afișate în ordine cronologică. Găsește returul care te interesează și apasă pe numărul cererii de retur.

Beneficii Abonament

Dacă ai mai multe cereri de retur înregistrate, ai posibilitatea să filtrezi lista după statutul cererii de retur.‎

Beneficii Abonament

Cum anulez o cerere de retur?

Dacă vrei să anulezi o cerere de retur, intră în contul tău la secțiunea “Retururile mele”.

Retururile sunt afișate în ordine cronologică. Găsește returul care te interesează și apasă pe numărul cererii de retur.

După ce ai accesat detaliile cererii de retur o poți anula apăsând butonul “Anulează Cererea”.

Beneficii Abonament

Cum poți modifica o cerere de retur înregistrată?

Dacă vrei să modifici informații precum adresa de ridicare, datele de contact sau metoda de restituire, îți recomandăm să anulezi cererea de retur înregistrată și să creezi una nouă cu datele corecte.

Când primești banii înapoi?

Dacă la completarea cererii de retur ai optat pentru restituirea banilor prin bancă, aceștia vor fi transferați în maximum 14 zile în contul din care au făcut plata sau pe care l-ai specificat în formularul de retur.

Termenul standard de restituire este de 2 - 3 zile lucrătoare de la finalizarea cererii de retur.

Termenul de soluționare pentru cererea de retur este de 14 zile calendaristice din momentul înregistrării acesteia.

Dacă la completarea cererii de retur ai optat pentru restituirea banilor prin “Card Cadou”, vom genera un “Card Cadou” de valoarea produsului returnat in maxim 2 - 3 zile lucrătoare de la finalizarea cererii de retur.

Cum primești banii pentru un retur dacă nu ai cont bancar?

Dacă nu ai un cont bancar și dorești să înregistrezi o cerere de retur, poți alege ca metoda de rambursare “Card Cadou”.

De asemenea, putem transfera banii într-un cont bancar tert, indicat de tine în cererea de retur.

Ce faci dacă termenul de restituire a fost depășit?

Banii se pot returna în termen de maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur, în contul indicat la completarea cererii de retur sau prin emiterea unui Card Cadou în cazul în care ai optat pentru aceasta metodă.

Dacă întâmpini probleme și banii nu au ajuns la tine, te rog să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Ce faci dacă nu ai primit un card cadou în urma unui retur?

Termenul de soluționare pentru cererea de retur este de maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur. Dacă ai ales ca metoda de restituire “Card Cadou” vei primi pe adresa de mail asociată contului tau pentruanimale.ro o serie formată din X caractere. Te rugăm sa verifici si în folderul spam de e-mail și în secțiunea “Retururile mele” să vezi dacă returul apare finalizat.

Dacă au trecut cele 14 zile și nu ai primit seria pe e-mail, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Cardul cadou este disponibil și în contul tău de client pentruanimale.ro, în sectiunea “trebuie completat” Cardul cadou este cumulabil cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou. Perioada de valabilitate este de 3 luni. Seria cardului cadou este valabilă pentru o singură comandă.

Ce faci dacă ai trimis din greșeală mai puține produse decât cele menționate în cererea de retur?

Dacă ai trimis eronat mai puține produse decât cele menționate în cererea de retur, te rog să ne contactezi pentru a face o nouă cerere de ridicare către curier. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Ce este Cardul Cadou primit în urma unui retur?

Cardul Cadou este o serie unică formată din X caractere ce poate fi folosită ca metodă de plată la finalizarea unei comenzi.

Beneficii Abonament

Retur la EasyBox Sameday

Ca să faci un retur la Easybox Sameday, completează cererea de retur din contul tău de client și la adresa completeaza Predare Personală la EasyBox. Accesează apoi link-ul acesta pentru a alege EasyBox-ul la care dorești predarea coletului.

Completează datele din formular, alege locația Easbox-ului la care dorești predarea coletului, bifează că ai citit și ești de acord cu Termenii și Condițiile și cu Politica de Confidențialitate și apasă butonul trimite.

Beneficii Abonament

Confirmă datele și trimite cererea.

Beneficii Abonament

În pagina de finalizare a cererii de retur la EasyBox vei primi un cod PIN. Păstrează codul pentru a-l folosi la predarea coletului. Codul PIN va fi transmis și prin SMS și e-mail. Ai 72 de ore pentru a preda coletul la EasyBox Sameday.

Beneficii Abonament

Poți încărca un singur colet într-un sertar. Dacă ai mai multe colete este necesar sa completezi formular pentru fiecare colet în parte.

Cum te asiguri ca produsul tău este eligibil pentru retur la EasyBox

Poți returna la easybox doar produsele eligibile, în funcție de tipul și dimensiunea produsului.

Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet care respectă dimensiunile sertarelor iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășeste 20 kg. Dimensiunile sertarelor Easybox sunt:

  • Mare: 47 x 44.5 x 39 cm
  • Mediu: 47 x 44.5 x 20 cm
  • Mic: 47 x 44.5 x 10 cm

Beneficii Abonament

Cum returnezi un produs la EasyBox?

Completează cererea de retur din contul tău de client pentruanimale.ro și mentionează la adresă “Predare personală Easybox”.

Completează formularul de retur easybox pentru a alege locația de predare a coletului. Imediat ce ai terminat de completat vei primi prin SMS și email un cod PIN pe care îl vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se introduce la easybox-ul selectat pentru a deschide un sertar.

După introducerea codului, se va deschide un sertar potrivit produsului tău. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depași însă 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care din diverse motive ai abandonat procesul de retur, poți introduce din nou codul PIN pentru a parcurge iar pașii de mai sus.

Poți încărca un singur colet într-un sertar. Dacă ai mai multe colete este necesar sa urmezi pașii de mai sus pentru fiecare colet in parte.

După finalizarea returului poți urmări în contul tău când produsul ajunge în depozitul pentruanimale.ro.‎

Ce se întâmplă dacă pui un colet într-un sertar greșit?

Când ajungi cu coletul la easybox există posibilitatea să fie mai multe sertare deschise. În acest caz, după introducerea codului PIN primit prin SMS și e-mail, vei vedea mesajul “Atenție! Easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul în sertarul afișat pe ecran.

În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm sa ne contactezi. Vom demara procesul necesar de localizare a coletului prin Sameday. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Ce faci dacă sertarul easybox este mai mic decat dimensiunile coletului tău?

Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet care respecta dimensiunile sertarelor iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 kg. Dimensiunile sertarelor Easybox sunt:

  • Mare: 47 x 44.5 x 39 cm
  • Mediu: 47 x 44.5 x 20 cm
  • Mic: 47 x 44.5 x 10 cm

Beneficii Abonament

Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși însă 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care din diverse motive ai abandonat procesul de retur, poți introduce din nou codul PIN pentru a parcurge iar pașii de mai sus.

Dacă produsul este mai mare decât oricare dintre sertarele easybox, te rugăm sa anulezi cererea de retur din contul tau pentruanimale.ro și să plasezi o nouă cererea de retur cu ridicare prin curier.

Ce faci dacă sertarul nu se deschide?

Dacă sertarul nu se deschide te rugăm sa ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Ce faci dacă niciun sertar easybox nu este disponibil pentru retur?

În situația în care nu există sertare disponibile ecranul Easybox-ului la care returnezi îți va afișa două opțiuni:

  • Întoarce-te mai târziu;
  • Încarcă returul la un easybox din apropiere.

Dacă întâmpini probleme te rugăm sa ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.

Ce faci dacă primești mesajul “PIN Invalid” când returnez la Easybox?

Dacă primești mesajul “PIN Invalid” în momentul returului, cauzele posibile sunt următoarele:

  • Codul introdus este greșit;
  • Ai depășit termenul de 72 de ore pentru returul produselor;
  • Te afli la un easybox greșit.

Dacă ai verificat pașii de mai sus și primești în continuare eroarea “PIN Invalid” te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poți trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcția de chat de pe site-ul nostru.