PawSmart este serviciul de livrare recurentă care-ți economisește atât timpul cât și banii.
Avantaje:
5% extra discount la următoarele comenzi PawSmart
Fără taxe suplimentare
Livrare la data programată
Poți anula sau poți pune pe pauză direct din contul tău
Cum Funcționează?
Când plasezi o comandă poți alege Livrare PawSmart
Setezi cantitatea și intervalul la care vrei sa primești produsul
Înregistrezi cardul de pe care vrei să plătești lunar. Această plată este securizată
Cu 3 zile înainte primești un mail de confirmare cu sumarul și totalul comenzii
Înainte de expediere se va procesa plata direct din contul indicat de tine
FAQ
Cum reprogramez sau anulez livrarea PawSmart?
Accesează Pagina de Comenzi și dai click pe comanda PawSmart pe care dorești să o modifici. Pentru a reprograma comanda, click pe butonul respectiv.
În aceeași pagină, poți găsi și butoanele de anulare și modificare. Totul este foarte simplu, doar câteva clicuri și totul este gata.
Pentru a modifica cât de des ajunge comanda, click pe butonul Modificare. Selectează frecvența preferată din meniul drop-down.
De asemenea, poți merge la comenzile viitoare și le poți modifica și pe acestea.
Cum pot modifica comanda PawSmart?
Poți modifica comanda, ca în exemplul mai sus, cel de reprogramare. Poți face toate modificările necesare de la tine din cont sau coș.
Cum pot adăuga sau elimina articole din PawSmart?
Pentru a adaugă un articol în livrarea PawSmart, accesează secțiunea Contul Meu. Aici, selectează din meniu "Abonamente". Acum poți vizualiza toate produsele setate pentru livrare recurentă. Apasă butonul Adaugă Produse și alege produsul pe care îl dorești pentru livrare recurentă.
Pentru a elimina un produs, sau pentru a modifica cantitatea, apasă iconița creion. Acum ai posibilitatea să elimini sau să modifici cantitatea pentru produsul ales.
Există o taxă de membru?
Nu există nicio taxă de membru și poți anula oricând.
Cum creez un serviciu PawSmart astfel încât să pot primi o livrare recurentă?
Doar adaugă articolele preferate în coș, dar nu uita să apeși
Livrare recurentă cu PawSmart și să confirmi. Un lucru important este să îți înregistrezi cardul pentru plățile comenzilor din cadrul PawSmart. Te putem asigura că cardul tău este în siguranță. Asta este tot.
Se poate modifica adresa din serviciul PawSmart?
Da, cu siguranță. Modificarea se face din ”Contul Meu” din Abonamente. Chiar dacă te-ai muta, oriunde în țară, noi ne asigurăm că produsele din abonamentul tău, vor ajunge la tine și animăluțul tău de companie.
De ce s-a modificat prețul unui articol din comanda mea?
Înainte de următoarea livrare cu PawSmart, îți trimitem un e-mail care include prețurile actualizate pentru articolele din comandă. Prețurile pot fluctua, însă PawSmart îți garantează un preț mic din ziua facturării.
Când va fi plata cu PawSmart efectuată?
Metoda ta de plată va fi taxată automat la data expedierii comenzii cu PawSmart. Vei primi un mail cu 3 zile înainte de livrare, așa vei știi sigur când vom taxa cardul tău.