Livrarea comenzilor

La finalizarea comenzii ai posibilitatea de a opta pentru livrarea la adresa indicată de tine sau ridicarea de la un punct de livrare Easybox - Sameday. Procesarea comenzilor și expedierea din depozit se face în aproximativ 1 - 3 zile lucrătoare. Dacă îți dorești o estimare de livrare pentru un anumit produs, tot ce trebuie să faci este să accesezi pagina de detalii a produsului respectiv. Poți urmări statusul comenzii tale direct în contul tău.

Livrarea produselor comandate se face în termen de 2 – 4 zile lucrătoare. Livrarea comenzii se face de către un curier, direct la ușa ta.

În momentul expedierii comenzii vei primi un mail de confirmare cu numărul de AWB și un link în care poți urmări statusul coletului tău.

Livrare standard la adresa indicată de tine.

Comanda este livrată direct la ușa ta de către un serviciu de curierat rapid.

Cât costă livrarea prin curier?

  • Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 150 lei;
  • Pentru comenzi cu o valoare între 100 È™i 150 lei costul livrării este de 9,99 lei;
  • Pentru comenzi cu o valoare mai mică de 100 lei costul livrării este de 19,99 lei.

Ridicarea Easybox - Sameday este opțiunea nouă pe care ți-o punem la dispoziție pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate la un locker securizat, cu peste 3800 de puncte de ridicare în toată țara.

Serviciul este disponibil doar pentru produsele marcate cu eligibil pentru Ridicarea Easybox - Sameday precum și la finalizarea comenzii, în secțiunea Modalitate de livrare.

Condiții pentru livrare Easybox - Sameday:

  • Produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în sumarul coÈ™ului de cumpărături;
  • Plata se face doar cu cardul online sau cu cardul la locker, în momentul ridicării produselor. Anumite Easybox-uri nu permit plata cu cardul la locker È™i pentru acesta, ca metodă de plată la finalizarea comenzii va fi disponibilă doar plata online cu cardul.

‎

Cât costă livrarea la EasyBox?

  • Livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 100 lei;
  • Costul de livrare pentru comenzi mai mici de 100 lei este de 9,99 lei.

În situația în care în momentul livrării Easybox-ul este plin, coletul tău va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Vei fi informat atât înainte cât și după redirectionarea coletului.

Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica coletul de la Easybox?

Când comanda ta ajunge la Easybox Sameday vei primi un cod PIN prin SMS. În funcție de ziua în care comanda ta ajunge la Easybox, vei avea 36 de ore la dispoziție pentru a o ridica.
Introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea sertarului în care se află coletul tău.

Ce se întâmplă dacă nu ai ridicat comanda de la Easybox Sameday?

Dacă nu poți ridica comanda în termen, aceasta se va întoarce retur în depozit. În cazul în care ai achitat-o, după efectuarea returului îți vom vira banii înapoi în contul din care ai făcut plata.

Dacă încă îți dorești produsele va fi necesar să faci o nouă comandă. Prețurile și disponibilitatea produselor poate însă diferi de cele din momentul plasării comenzii inițiale.

Livrare internațională:

În acest moment livrăm doar pe teritoriul României. Comenzile venite în alte țări pot fi livrate la o adresa aleasă pe teritoriul României.

Important: livrarea produselor este asigurată în limita stocurilor disponibile în depozitul nostru sau al furnizorului.

Important: Costul de transport se calculează strict pentru produsele din coș. Donațiile nu se vor include în acest cost.

Întrebări frecvente:

Cât durează să primesc comanda mea?

Majoritatea clienților se pot aștepta să-și primească produsele în 2-3 zile lucrătoare. Vei primi o notificare atât de la noi, cât și de la compania de livrare. Dacă alegi să comanzi prin Livrare Recurentă Pawsmart*, vei putea programa și ziua de livrare.

*disponibil în curând‎

Trebuie să fiu personal pentru a prelua coletul?

Nu este necesar să preiei comanda personal. Comanda poate fi preluată de orice persoană desemnată de tine. La livrarea unei comenzi achitate online este necesar codul PIN pentru a fi comunicat curierului.

Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

Regretăm profund că ai primit o comandă incompletă. Primirea unor comenzi incomplete poate fi frustrantă și dezamăgitoare și ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.

Primul pas este sa contactezi echipa noastră de servicii pentru clienÈ›i pentru a raporta articolele lipsă din comanda. Ne poÈ›i suna la numărul de telefon 0374.77.00.00, poÈ›i trimite un e-mail la [email protected] sau ne poÈ›i contacta prin funcÈ›ia de chat de pe site-ul nostru. Atunci când ne spui articolele lipsă, te rog să ai la îndemână È™i numărul comenzii tale pentru a putea procesa rapid cererea. Reprezentantul nostru de la serviciul clienÈ›i va crea un raport pe care îl va transmite echipei noastre din depozit.

Vom împacheta produsele lipsă și le vom expedia prin serviciul de curierat, gratuit.

Să știi că luăm foarte în serios aceste probleme și ne angajăm să îndreptăm situația cât mai repede. Sperăm că acest incident nu ți-a diminuat încrederea în noi și te așteptăm cu nerăbdare să te servim mai bine în viitor.

Ce faci dacă ai primit un produs deteriorat?

Te asigurăm că punem cea mai mare grijă în ambalarea fiecărui produs pe care îl livrăm către tine. Folosim materiale de ambalare de înaltă calitate și procese riguroase pentru a ne asigura că produsele tale ajung în cea mai bună stare posibilă. Cu toate acestea, vrem să știi că, după ce produsul părăsește depozitul nostru, nu mai putem controla ce se întâmplă în timpul transportului. Desigur, lucrăm cu parteneri de transport de încredere pentru a minimiza riscurile, dar există situații rare în care produsele pot fi supuse unor tratamente nepotrivite sau pot fi afectate în timpul manipulării sau transportului.

Dacă doreÈ™ti înlocuirea produsului ne poÈ›i contacta în 72 de ore de la livrarea acestuia. Ne poÈ›i suna la numărul de telefon 0374.77.00.00, poÈ›i trimite un e-mail la [email protected] sau ne poÈ›i contacta prin funcÈ›ia de chat de pe site-ul nostru.

Noi vom procesa cererea și vom trimite un nou colet și o etichetă pe care să o folosești pentru a trimite gratuit produsul deteriorat către noi.

Care este orarul de livrare?

Livrările la o adresă indicată de tine se fac de luni până vineri în programul de lucru al serviciului de curierat ales pentru livrare.

În acest moment coletele sunt expediate cu Bookurier (București și Ilfov), Sameday Curier și GLS Curier.

Livrarea la Easybox - Sameday se face de luni până sâmbătă, într-un program de lucru non-stop.

Ce faci dacă nu ești acasă în ziua livrării?

Știm că ești nerăbdător să primești produsele comandate. Totuși, este posibil să nu fii la adresă atunci când sosește curierul. Nu-ți face griji, ai opțiuni:

  • Când te contactează curierul poÈ›i solicita reprogramarea livrării în ziua următoare sau într-o zi care sa fie în concordanță cu programul tău;
  • Ne poÈ›i contacta la numărul de telefon 0374.77.00.00, poÈ›i trimite un e-mail la [email protected] sau prin funcÈ›ia de chat de pe site-ul nostru pentru a modifica adresa de livrare È™i a reprograma livrarea.

‎

Ce faci atunci când curierul nu îți livrează până în fața ușii sau a porții?

Dacă ai întâmpinat o astfel de situaÈ›ie te rog sa ne trimiÈ›i o sesizare la adresa de e-mail [email protected]. ÃŽncercăm sa soluÈ›ionăm problema în cel mai scurt timp.

Ce faci dacă atitudinea curierului a fost necorespunzătoare?

Dacă ai întâmpinat o astfel de situaÈ›ie te rog sa ne trimiÈ›i o sesizare la adresa de e-mail [email protected]. ÃŽncercăm sa soluÈ›ionăm problema în cel mai scurt timp.

Beneficii Abonament